طرز تهیه سالاد و دسر با عسل عالیخانی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

طرزتهیه:هویج رارنده یاریزنموده سپس باعسل وخامه ترش قبل ازخوردن مخلوط کنید.

دسرگوجه فرنگی با عسل

طرز تهیه : گوجه های تازه رسیده را انتخاب کرده و آنها را شسته و به دو نیم نمایید سپس عسل را روی نیمه های گوجه ریخته و به عنوان دسر مصرف نمایید.

دسر خیار شور با عسل

یک عدد خیار شور را به چهار قسمت تقسیم کنید عسل را روی قطعات خیار شور مالیده بعنوان دسر مصرف نمایید.

چاشنی لیمو با عسل

پوست و آب یک لیمو را با قاشق عسل مخلوط کنید . این چاشنی در انواع سالاد میوه که با آب لیمو سازش داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

یک نوع دسر با آناناس(برای 8 نفر)

مواد لازم آنناس رسیده یک عدد ، عسل به اندازه کافی ، آب پرتقال به مقدار کافی

طرز تهیه : آناناس را بعد از پوست گیری به صورت برشهای نازکی در آورید سپس برشها را به صورت چهار گوش بریده و روی آن مقداری عسل بریزید و بگذارید عسل به خود آناناس برود.

سپس آن را در یخجال بگذارید تا خنک شود. در موقع مصرف قطعات آناناس را در دسر خوری ریخته و بر روی آن از آب پرتقال مخلوط باعسلکه قبلأ تهیه کرده اید بریزید و با 4/1 نارنگی آن را آرایش دهید.

ترکیب عسل با پرتقال  :

بعد از پوست کندن پرتقال آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و سپس برای هر عدد پرتقال یک قاشق غذا خوری عسل شهد که در  دمای اتاق نگه داشته اید بیفزایید و با یک قاشق چوبی به آرامی به هم بزنید سعی کنید که قطعات پرتقال له نشود و ....

ترکیب عسل با کیوی  :

کیوی های کاملا رسیده را پوست کنده درون کاسه ای رنده کنید و یا می توانید آنها را کامل له کنید  سپس برای هر عدد کیوی یک قاشق عسل شهد که در دمای اتاق نگه داشته اید بیفزایی و کاملا به هم بزنید . و . . .

ترکیب عسل با سیب :

سیب ها را هم میتوانید رنده نمایید و یا قطعه قطعه کنید سعی کنید که این عمل سریع صورت بگیرد تا سیب در هوای آزاد سیاه نشود سپس برای هر عدد سیب متوسط  یک قاشق عسل شهد که در دمای اتاق نگه داشته اید بیفزایی و مخلوط کنیددر این حین می توانید کمی آبلیمو به آن بیفزایید  و . . .

بعد از آماده شدن مواد میتوانید از هر کدام به اندازه دلخواه و به سلیقه خودتان داخل لیوان ریخته و با چند عدد بیسکویت و خامه تزئین نموده و از مهمانانتان پذیرایی کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, | 13:53 | نویسنده : HONEY |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.